Повернення товару
Повернення/обмін товару здійснюється у відповідності з Законом України «Про захист прав споживачів». В період 14 днів, не рахуючи дня купівлі, можна оформити повернення/обмін товару за умови:
- товар, не був у вживанні і не має слідів використання, забруднень, плям.
- збережений товарний вид - тобто залишилися всі ярлики, етикетки та інші приналежності товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, упакований.
ПОВЕРНЕННЯ/ОБМІН ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
- Товар неналежної якості - товар, що містить недоліки, виробничий шлюб. Недолік товару - це невідповідність заявленим характеристикам.
- Отриманий товар повинен відповідати змісту на сайті.
- Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опис не є ознакою неналежної якості.
- Справжні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів і відтінків на сайті, в залежності від кольору вашого монітора (дисплея).
- Товар купувався Покупцем не пізніше 14 днів з дати пред'явлення вимоги про повернення, не рахуючи дня купівлі.
Хто платить за пересилання товару при поверненні (обмін)?
При поверненні товару споживач оплачує вартість первинної та зворотної доставки згідно з діючими тарифами служби доставки.
Посилання на повернення не повинно бути оформлене післяплатою! Такі посилки не можуть бути прийняті нами і будуть повернуті Вам.
У разі, якщо буде встановлено, що повернення відбулося з вини інтернет-магазину (виробничий брак, невідповідність замовленого товару), ми компенсуємо вартість доставки посилки з поверненням.
Повернення грошей буде здійснено протягом 3-14 робочих днів, відправлення посилки з замовленням на обмін - протягом 5 робочих днів після того, як повернення прийнятий на обробку -за умови, що всі правила повернення (обміну) виконані коректно і у повному обсязі.